domingo, 3 de fevereiro de 2013

Usul Usulca...



Gerçek bu ki, böyle sevmek tam bir günah,
Tanrım beni affet, o yanımda yokken yaşayamıyorum,
Gerçek bu ki daha fazla sevemiyorum.
Korkuyorum bir hata yaparsın diye,
Dil susuyor lakin kalbime, söz geçmez ancak biliyorum,
İnanç dağları devirir, küçük şeyler kalbi sevindirir.
İstiyorum ki sen,

Usul usulca fısılda kulağıma sevdiğini,
Kimse anlamasın bu deliliği,
Sar beni, usul usulca fısılda kulağıma sevdiğini.

Senin için bir melek olacak ve kalbini,
Koruyacak ve silecek tüm kederi,
Olacak kalbinin yıllardır aradığı ay ışığı,
Bakışındaki aydınlığı,
Ruhundaki karanlığı ancak ve ancak o bilebilir.
İnanç dağları devirir,
Küçük şeyler kalbi sevindirir.

İstiyorum ki sen, usul usulca fısılda kulağıma sevdiğini,
Kimse anlamasın bu deliliği,
Sar beni, usul usulca fısılda kulağıma sevdiğini.
Usul usulca fısılda kulağıma,
Kimse anlamaz ki bu deliliği...

Söz - Müzik : Julio Jimenez Borja / Rosa M. Garcia Garcia CONCUERDA, S.L
Türkçe Sözler : Berk Gürman